Elionora<3



Awww du är så gullig gumman <3<3

Jag älskar dej med hela mitt hjärta sistcha<3
längtar tills den 14/11 såååååååååååå mycket hhiihhihi 


Detta är lite roligare bilder tycket jag =D detta är lite äldre bilder som vi tagit genom tiderna hihhih
vi har varigt med om mycket skojjigt tillsammans och det kommer bli minnen för våra liv <3

Jag säger bara tack för att vi träffades den dagen när vi var så små, och vi båda har haft problem och behövt hjälp och jag har alltid vetat att ja har kunnat räkna med dej, för du har alltid ställt upp för mej.
du vet att bara för att vi bor långt ifrån varandra så kommer jag alltid finnas vid din sida jag kommer aldrig lämna dej. spelar ingen roll när du ringer ja svarar alltid, eller når du behöver hjälp så är jag alltid först på plats det vet du. 
                        


Vi har minnen som ingen annan har glöm aldrig det...!!







Amor vincit omnia
= Kärleken besegrar allt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0