Skor

Man ska verkligen inte glömma det viktigaste SKOR!!!

sperar aldrig igentliogen inte någon roll vad du tar på dej om du har snygga skor så ser du alltid fräch ut.
Nu i vinter försvinner klacken lite nu gäller de stövlar utan eller med bara en liten låg klack
jag tycker personligen att man ska ha lite klack för då ser man genast lite med uppklädd och stilig ut.
Det är också bra och ha lite klack om man är lite kortare för det är alltid snyggt på långa tjejer.....
































DNA tycker jag är den absolut bästa sko butiken eftersom dom har väldigt speciella och annorlunda skor....
Den affären är inte lik någon annan, det är alltid något nytt där.
jag har till och med de ljusbruna skorna som står på andra hyllan ner ifrån, och jag har fått himmla mycket beröm för dem faktist....
det är verkligen värt att ta en liten titt.....

Sen får man absolut inte glömma de absolut hetaste just nu. jag tror verkligen det kommer komma mer och mer sånna höga knä stovlar med en liten klack....
väldigt elegant och sexigt om ni frågar mej. tyvärr kanske det inte är det snyggaste man kan sätta på sej om man är väldrigt kort får då kan det lätt bli så att benen försvinner....
men ni som har långa fina ben rekomenderar jag verkligen detta i vinter.

HÅLL Utkik.....


By Elionora



Kommentarer
Postat av: tjurenferdinand

jag kanske ska ta o köpa mig ett par sånna knähöga stövlar, det e ju rätt sexigt ;)

2009-11-02 @ 23:40:43
Postat av: SANDRA

Haha de får du fan ta att göra, over-knee stövlar.

Ta en bild när du har på dej dem hahhaha :D

2009-11-03 @ 00:26:54
Postat av: elionora

hahah fan va gullig du är ferdi <3<3 =D

2009-11-03 @ 14:52:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0